Na tejto stránke nájdete všetky aktuálne letákové ponuky od obchodu Pepco. Pri každom letáku je zobrazený dátum platnosti jeho ponuky v danom obchode. Upozorňujeme, že niektorý tovar obsiahnutý v letáku nemusí byť dostupný po celú dobu akcie. Niektoré akčné produkty môžu byť v zľave len určitú časť doby platnosti letáku. Tieto informácie vždy nájdete priamo vo vnútri letáku na jeho jednotlivých stránkach.
Pepco je európsky maloobchodný reťazec s oblečením pre celú rodinu a s doplnkami pre domácnosť za nízke ceny. Spoločnosť začala pôsobiť v Poľsku pred viac než dvadsiatimi rokmi. Dnes pôsobí vo viac než dvanástich európskych štátoch. Súčasne sa Pepco stalo jedným z najpopulárnejších predajcov detského oblečenia a vedúcim dodávateľom dekoračných tovarov.
Spoločnosť sa dynamicky rozvíja nepretržite od roku 1999. Prvé obchody PEPCO v Poľsku vznikli v roku 2004. Dnes ich máme v celej Európe viac ako 2000.
V centre záujmu Pepco je zákazník. Rozvíja sa tým, že reaguje na potreby a očakávania zákazníkov. Najväčšou prednosťou Pepco je široká ponuka výrobkou za dostupné ceny a útulné obchody.
PEPCO je maloobchodná značka a rovnako ako ďalšie dve značky Poundland alebo Dealz patrí do spoločnosti PEPCO Group. Svojim zákazníkom, najmä rodinám so skromnejším rozpočtom, ponúka všetko, čo potrebujú na vybavenie a skrášlenie svojho domova, a to oblečenie, základné produkty pre domácnosť, dekorácie a rýchloobrátkový spotrebný tovar.
· 1997 – Vytvorenie základov pre sieť predajní
· 2004 – Otvorenie prvých 14 obchodov PEPCO v takých mestách ako: Poznaň, Bydgoszcz či Gdansk.
· 2007 – Otvorenie 100. obchodu PEPCO
· 2014 – PEPCO oslavuje otvorenie už svojho 500. obchodu
· 2016 – V priebehu necelých dvoch rokov PEPCO zdvojnásobuje počet obchodov –a otvára tak svoj 1000. obchod PEPCO v Európe.
· 2021 – okrem veľa iných krajín pribudli napríklad obchody v Španielsku či Rakúsku
Misia PEPCO
Zákazníkom poskytujú najľahší prístup ku všetkým výrobkom, ktoré každodenne potrebujú a po ktorých túžia. Od oblečenia až po dekorácie za najnižšie ceny.
Vízia PEPCO
Stať sa najväčšou, najlepšou, najlacnejšou a najznámejšou značkou obchodov pre rodiny a domácnosť v celej Európe.
Stratégia PEPCO
Chcú, aby podnikateľská činnosť bola vedená trvalo udržateľným spôsobom. Pepco sa zameriava na niekoľko hlavných oblastí – na rozvoj svojich zamestnancov a zákazníkov, na dodávateľský reťazec a na podpornú infraštruktúru.
· viac ako 20 miliónov zákazníkov mesačne
· viac ako 23 tisíc zamestnancov v 15 európskych štátoch
· viac ako 20 rokov neustáleho rozvoja
· viac ako 800 osôb v centrále v Poľsku
· viac ako 2,5 tisíc obchodov v 15 európsych štátoch
· viac ako 200 000 m2 skladovacej plochy v Európe
Každý rok Pepco otvára priemerne tristo nových obchodov a vstupuje aspoň na dva nové európske trhy. Iba v priebehu poslednej dekády sa počet zamestnancov PEPCO zdesaťnásobil. Spoločnosť sa sústredí na poskytovanie čo najlepšej dostupnosti cenovo atraktívnych výrobkov, ale tiež na čo najširší geografický dosah. Aktuálne je 2 751 obchodov Pepco v celej Európe.
Spoločnosť sa dynamicky rozvíja vďaka svojim zamestnancom a oni spolu s ňou – učia sa, ambiciózne sa rozvíjajú, postupujú na vyššie pozície. V roku 2021 sa PEPCO ocitlo na rebríčku Forbes najlepších zamestnávateľov v Poľsku. Zamestnanci oceňujú PEPCO okrem iného pre atmosféru vo firme, medziľudské vzťahy, možnosti rozvoja a pracovné podmienky.
Vyberte pre seba aj svoju rodinu to najlepšie! Dobrá kvalita za prijateľnú cenu – to je zásada, ktorou sa v PEPCO riadia už dlho, aby vyhoveli požiadavkám svojich zákazníkov.
Všetky výrobky, ktoré nájdete v obchodoch musia spĺňať definované štandardy kvality. Preto – v závislosti od kategórie výrobku – kontrolujú bezpečnosť, použiteľnosť a kvalitu výrobkov.
Pre PEPCO sú v oblasti sociálneho pôsobenia prioritou deti a organizácia ich voľného času, rozvoj, vzdelávanie a vyrovnávanie životných príležitostí. PEPCO spolupracuje s neziskovými organizáciami, vytvára vlastné programy pomoci, angažuje sa ako dobrovoľník. V každom štáte, v ktorom pôsobí, realizuje rozličné iniciatívy zamerané na deti.
Okrem miliónov kupujúcich v predajniach PEPCO to dokazujú aj ceny a ocenenia udeľované za kvalitu, popularitu, dôveru a renomé.
Kvalitný parfum je neoddeliteľnou súčasťou každej kozmetickej výbavy. Svoje nenahraditeľné miesto na poličke má ako u dám, tak aj u pánov.…
Nakupovanie a šetrenie peňazí môže znieť ako nezlučiteľná kombinácia, no opak je pravdou. Stačí iba štipka disciplíny a zvládnete to aj vy. Je…
Lesklé vlasy, pevné nechty a žiariaca pokožka môžu byť znakmi skvelého kozmetického režimu, no význam správnej stravy netreba podceňovať. Jedlo…
Reklama na sociálnych sieťach alebo zacielenie na sociálne médiá sú reklamy zobrazované používateľom na platformách sociálnych médií. Sociálne siete…